Kızlar 20. Haftada ayrıntılı ultrason girdim bebek küçük net göremiyorum sonra gel dedi 30 haftada gittim kalbe giden damar 3 olması gerekirken 4 taneymiş bu kromozonla alakalı olabilir dedi ikili üçlü testler temiz çıkmıstı basına böle gelen var mı dogdugunda acil ameliyat a alabiliriz denildi ve bu normal doguma engel olur mu ki bebek sağlıklı olur mu bu fazlalık kötü bişey mi bilen duyan yazsın lütfen