30+6 da girdim ilk nst ye sancım vardı ve nst de çıkmıştı servikal 29 mm sınırdaydı açılmam yoktu çok şükür ki serum verip sancımı kestiler ayakta durmamam gerekiyormuş istirahat ile toparladım.İlk gebeliğim servikal de 32 mm de doktora gittiğimde yine kontrol için nst istiyorlar