Fgm Naz 50 kilo ile hamile kaldım şuan 70 kiloyum birden çok fazla aldım bende ödemim var doğumum sezeryan olucak bu daha da zor sonrasında Daha da şişiyorsun istisnalar olabilir tabi genelde sezeryan sonrası öyle oluyor
Sheisamom Fgm ne güzel çok zayıf hamile kalmışsın cnm ben 64kilo ile kaldım şuanda 36+4 13 kilo aldım dahası da olur herhalde. Hayırlısı inş sizin bebek kaç kg ?
Fgm Naz alırlar tabi ki bebeğin 4 kilo olması normal yapamayacağın anlamına gelmiyor ama diğer şartların uygun olması gerekli bunun için açılmanın iyi olması lazım 4 kilo olan bir bebeğin çıkışı için kesi biraz fazla atarlar sanırım yada herkesin farklı olur doğumu yani sen 4 kilo olan bir bebeği normal doğurabilitsin ama ben doğuranayabilirim 😊
Fgm Naz çok zor bu işler hayırlısıyla bir doğursaydık vallaha insan stresten strese giriyor çok zormuş 😔
Fgm Sheisamom evet canım iyi ki zayıf kalmışım maşallah vücudum bayağı müsaitmiş kilo almaya 😊 bir hafta önce 2700 kg idi bakalım bu cuma tekrar gidicez Allah’ın izni olursa bebeğim biraz zayıf kaldı benim kilosu bir hafta geriden geliyor haftama göre senin kaç kg ?
Sheisamom Fgm Bebiş 3200gr en son 2hafta önce ama ideal kilosu seninkisininde 3000gr doğsa daha rahat bakarsın sağlık göstergesi değil inş doğumlar kolay olur ne kadar iri o kadar zor benim dr karar vermedik henüz nasıl doğacağına bu salı muayenem var o zaman Dicek haftaya sezeryan Emin’im çünkü belli etti söylediklerinden 🙈. Doktorunla konuştun mu Doğum hakkında
Fgm Sheisamom doğru söylüyorsun 😊 henüz konuşmuyor bakalım bende birşey sormadım öyle gidip gidip geliyoruz 🙄
Sheisamom Naz ne güzel bende 4300gr doğmuşum 😊 ve normal doğurmuş annecim o zaman . Şimdi Gerçi çok farkı YÖK Doğum çeşidinin. Hayırlısıyla sağlıkla gelsinler de 🙏💕
Sheisamom Kızlar sizde de çok yorgunluk bide Alt tarafınızda ağrı oluyor mu ben hareket edemiyorum yürümek te sıkıntı çekiyorum 😌
Fgm Sheisamom evet 👍 yola çıkmaya cesaret edemiyorum Artık ağrı giriyor hemen kasılmalar zaten cabası. Çok çabuk yorulmakla birlikte otur kalk otur kalk koca gün geçiyor çok şükür 😊🙏🙏