esranurr12 ben adet gelmezi için yapmıştım iki ay kadar o zaman gebelik planım yoktu 15 gün sabahlari içtim sadece yapabildiğim kadar sıcak içmeye çalıştım ama tadi çok kötü onu söylemek lazım ben yanına böyle aromatik taşıdı hemen bastirabilecek şeyler koyuyordum bir kerede kafaya dikip hemen ağzıma biseyler tikistiyodum kusturmasin diye ama fayda etti iki kere kullandım daha kullanmadim