Ysf78 Kızlar durum olara doğum bekleniyor yazıyor, çıktığı anlamınamı geliyor, kaçıncı haftada geliyor genelde bilen varmı
yysmnn Ysf78 benimde öyle yazıyordu yalan olmasın 30 haftamıydı neydi geldiğinde tamda hatırlamıyorum şimdi
Ipek321 Ysf78 21 de başvuru yaptım 29. Olcam bekliyorum hala geçen bende post açtım bu konu ile alakalı 30lu haftalarda geldi diyen de var doğumdan sonra geldi diyen de çok ihtiyacım var ve inşallah doğum olmadan gelir diye bekliyorum. Birde durum kısmında doğum bekleniyor yazarsa onaylanmış oluyor.
Yldz_89 Ya bende başvuru yapmıştım ama kabul edilmedi görünüyor yani ne gibi bi kriter arıyorlar anlamış değilim. Annem dul emeklisi var kirada oturuyor üzerine hiçbişi yok diye pazar yardım başvuru yapmıştım ona bile red geldi çok enteresan Cidden
Sabirsizbiri Ysf78 Ben aradım öyle geldi 153 u arayın ve sorgulayın son haftalarınizin yaklaştığını belirtin.