Herkese merhaba anneliğin 4. gününde bende sizlerle doğum hikayemi paylaşmak istedim. Aslında doktorumla 41+2 için hastaneye yatış planlamıştık ve suni sancı ile doğumu başlatacaktık. Ama cuma günü yani 41+0 da sabah uyandığımda nişanım geldi. Gün içinde de kahverengi renkte gelmeye devam etti. Akşam saat 17:10 da ilk kuvvetli sancıyı yaşadım. Sancı takibine başladım ve önce 40-45 dk aralıklarla başlayan sancılarım giderek sıklaşmaya başladı. Saat 20:00 gibi 10 dakikada bir sancı gelmeye başlamıştı ve sancılarım çok şiddetliydi. Sıcak bir duş aldım hazırlandım ve hastaneye gittik. Bu sırada saat 21:00 olmuştu ve hastanede ilk olarak açıklık bakıldı 2 cm açıklığım vardı. Nstye bağlandım. Aslında çok şiddetli ve düzenli sancılarım çıkıyordu ama nst de o kadar yoğun görünmüyordu. Sancı değeri 40-50 civarındaydı. Yaklaşık 22:00 a kadar nst çekildi ve doktor nst de çok yüksek olmasa da benim görünen halime göre yatışımın yapılmasını söyledi sancıların düzenli ve şiddetli olduğunu söyledi. Daha sonra pilates topunda hareketler yapmaya başladım ve saat 00:00 a kadar hareketler yaparak sancılarım devam etti. Daha sonra açıklık bakıldı ve 6 cm olmuştu. Bu saatten sonra ebe sürekli başımda kalmaya başladı. Benim sancım geldikçe açıklık kontrolü yaptı ve saat 00:45 gibi doktoru çağırdı artık tam anlamıyla doğum başlamıştı bebeğimi 01:00 da kucağıma aldım. Ve o an gerçekten bütün çekilen sancılar acılar bir anda geçti gitti. Allah isteyen dileyen herkese nasip etsin. Doğum sürecinde ebenin ne kadar önemli olduğunu aslında doktordan çok ebenin etkili olduğunu anladım. Doktor doğumun artık son anında bebeğin çıkmasına yakın geliyor ama ebe neredeyse 1 saat benimle beraberdi ve bana o kadar çok destek oldu ki hakkını ödeyemem. Özel ebe tutmadım hastanenin o akşamki nöbetçi ebesiydi. Sonuç olarak şimdi oğlumla beraber alışma sürecindeyiz ve tüüüm hamilelere kolay, sağlıklı ve hayırlı doğum diliyorum. Allahım herkesin bebeğine kolayca kavuşmasını nasip etsin.