ozlemturgay 39 haftalık hamileyim. Bebeğim 36-37 haftalıkken doktor baş aşağı duruyor yani normal doğum görünüyor şimdilik demişti. Bügun gittim bebiş ayakları aşağıdaymış dönmüş normal doğum düşünüyordum ama öyle görünmüyor artık ben son günlerim böyle olupta tekrar normale dönen var mı??🤔🤔🤔
Meralim09 ozlemturgay benimde 29 haftada bas asagidaydi sonra donebiliyormu sasirdim ben o sekilde gidiyor sanmistim bende normal istiyordum
ozlemturgay Meralim09 bebiş baş aşağı dururken son haftamız doğurcağım zamanlarda düz durmaya başladı çok garip🤔🤔 son 6 günüm acaba tekrar normal Doğum pozisyonuna geçer mi ki?
ozlemturgay Baharbstg benm dönmüştü ama şuan 39 haftalığım ve tekrar ayakları aşağı gelecek şekilde duruyor sezeryan görünüyor dedi doktor bu haftadan sonra dönme ihtimali var mı ki ya😒😒