kızlar ben temmuz da panik atak geçirdim bu zamana kadar 4 defa yaşadım büyük bir panik atak gerçekten çok kötü bir durum ama şöyle panik atak sonrası kafam da tuhaf şeyler hissediyorum donuk sersem gibi dönüyor hayattan bağlantım koptu eski yaptığım şeyleri yapmak istemiyorum sürekli yatasım geliyor emar bile çektirdim bir şey çıkmadı psikiyatri gittim kadın doğumcum piskolojik olabilir dedi ama temmuzdan bu zamana kadar kafam da bi ağırlık var sanki düzelmiyor ne olduğunu bende bilmiyorum korkuyorum tarif de edemiyorum bazen kafam da ağrı girip çıkıyor farklı yerlerime şimdi de 3 gündür kuşağımda basınç var beynimin nabız sesini duyuyorum uyutmuyor piskolojim aşırı bozuldu 36+5 hamileyim bir de