Minikkkk_0 Ecrineylul bence var gibi çünkü koyulaşma olmuş bence yarın yine yapıp koyulaşmaya bakın sabah eğer onda da çıkarsa hastaneye kan vermeye gidin
Ecrineylul Minikkkk_0 regle 6 gün var. Beklemek istiyorum regl günü geçerse eğer o zaman kan vermeye giderim. Öğleden sonra tekrar baktım ama onda çizgi göremedim belki de kuruma çizgisidir diyorum heveslenmek istemiyorum
Ecrineylul aysegulozak bunda çizgi var belli oluyor fazlasıyla acaba test mı bozuk yoksa daha kanda mi yukselmedi. Ne kadar vardı regl olmanıza
aysegulozak Ecrineylul 3 gun vardi bebetime testindede boylr.cikmisti ona bakarak gittm kan 0.2 ama eve gelince baska.marka yaptm boyle cikti anlamadm
Ecrineylul Minikkkk_0 laboquick sipariş verdim. Yarın elimde olur diye düşünüyorum onunla deneyeceğim
aysegulozak Ecrineylul gozukuyir evet ama kan 0.2 adetime 3gun var gecmedigi icinmi kan negatif acaba bude adetten 6 gun oncesini gosterdigi icinmi boylr cikti anlamis degilim