Mom534545 Kaslmam falan oldu bide vajinamada ağrı vardï acile gittim serum falan verdiler kadn doğuma götürdüler ultrason nst falan bakldı vajinal muayene yapldï açklk vs. Varmı diye ama çok kötüydü bir alet yerleştirip öyle baktlar ilk kez oldum ve gerçekten çok kötüydü çevremdekilerde daha alttan bakmaları için çok erken oldgnu soyledi sizce normLmi kzlar bu arada hiç bişey çıkmadı çok akntmn olduğunu söyledi bide bu haftada bebek makatmş normalmi
SevgibiR Mom534545 döner daha ya geçen burda birinin 35 de dönmüştü neden ağrın varmış acaba bana hiç bakmadılar daha 38 im sancı olunca bakcakmis Dr çatı vs olayina bnm senin de sancin olduğu için bakmıştır.
seyma281015 Mom534545 MEcbur bakmak zorundalar ama açılmanız varsa ona göre önlem alınır. Spekulumdan bahsediyorsunuz sanırım. İlk gebeliğimde hiç o aletle muayene etmediler ama ikinci gebeliğimde 2 kere muayene oldum. Çok kötü gelmedi bana. Belki daha önce Doğum yaptığım için
esractn Mom534545 normal Canım bana gecen hafta bakıldı 20.haftamda. önce aletle bakıldı daha sonra eliyle bakti
Ezgimoms Mom534545 kuzum ben 18.haftada gitmiştim akintim coktu alttan bana da baktilar bişey olmuyor sadece ilk 3 ay alttan riskliymis ben öyle biliyorum
esractn seyma281015 bilgim yokki acilde bakıldı sancim vardi gittigim de, gıcık bi doktora denk geldim kızdı söylemedi bisey. Progestan kullanıyorum suan pazartesi kendi doktoruma gidicem, tekrar bakilcak sanirsam rahim ağzı kisaligimda 3cm çünkü
Melike35 Mom534545 bence gereksiz ve erken bir gecede dönen bebekler var seni sezeryan a teşvik etmek için yapmışlar bence benim doktorum 38 de muayene etmişti ve o zaman bir sorun farketti olmaz dedi normal Doğum 2 gün sonra sezeryan oldum ben ki benim doktorum çoğu normal doğumdur instagram dan takip ediyorum
Nurayocal Mom534545 öldüm derken? Dogumda napicaksiniz? Gerekli olmasa yapmaz doktor. Bence kafaniza takilan sorulari doktorunuza sormanizda fayda var, herkesin durumu hamileligi farkli.