Folik asit kullanımını kesti doktorum 12 haftalık olacağım şu an 11+6 haftalığım ve bu vitamini verdi ben balık yemiyorum kokusuna bile gelemiyorum diye söylemiştim bugün ilk defa içtim ama nedense kustum sonra ve kokusunda bi şey yokta kusunca nefretlik derecesinde balık kokusu oldu lavaboyu zor yıkadım. Sizde de kusturma vesaire oldu mu bu vitaminde veya ben miydemi çok doldurduğum için mi kustum bilmiyorum da. Eğer tekrarlarsa bu durum doktoruma söyleyeceğim değiştirin diye