37+4 te 2 santim açıklığım ve NST’de sancım vardı. 38+1 de nişanım geldi, aynı şekilde sancılarım vardı vajinal muayenede de daha iyi olduğumu söyledi doktor. Bugün yarın doğacak diye diye 39+5 olduk. 39+3 te çekilen NST’de sancım bile çıkmadı. Bugün isyan edecektim neredeyse bira eşim biraz annem yardımcı oldu. Benim oğlan tam terazi doğup doğmamakta kararsız. Başına böyle bir şey gelen var mı? Duygularım alt üst…