Kızlar başlığa kasık ağrısı yazdım ama öyle adet olacak gibi değil oturunca uzanınca hiç yok ama bazen yürürken ani ağrı oluyor normal mi sizce ? Sanki ilk gebeliğimde hiç böyle ağrılarım olmamıştı . Özellikle biraz yürüyüp hareket edince oluyor ama oturunca uzanınca hiç ağrı yok. Lekelenme kanama yok normal midir bu haftalarda