nesee123 İkinci hamileliğim kızımda 17+3te hissetmiştim damar atmasu gibi kasık tarafım seyirirdi siz kaçıncı haftasa hissettiniz ben hala hissetmiyorum
Jrnfudjrjr nesee123 17′de başladı anlamamıştım bağırsak hareketleri sandım 18′de anladım artık bebek hareketleri olduğunu
Nagisim nesee123 15. Haftamda karnmda sertlik oldu boyle minik top gbi sisiyo sertlesiodu. Bugun 16 yiz gttim doktor norml dedi erken hoseediyosun zayfsn hem ondan hem 2.hamilelik dedi. Hareket seklinde degl ama top gbi sisiyo bi tarafm sertlesiyo
Merveee6 nesee123 ben 16+3 deyim 15 den beri bazı günler pıtı pıtı sanki var ama bazı günler hiç hissetmiyorum
nasirova Merveee6 aynen ben de öyle, bazı günler gece uzanlnca sanki kalp çarpıya gibi bi hiss oluyo, ama bazen de hiç bir şey yok. 16+5deyim ben ama bebeğim 2 hafta geriden geliyor ultrasonda 14 haftalık gibi görünüyor küçükmüş🥹
bsryzcoglu Bende ilk hamileliğimde 16,17. Haftalardı heralde hissettim şimdi ikinci hamileliğim 8. Haftadayım sanki arada bir pıt pıt oluyo ama iki gündür pek hissetmedim yarın ilk doktor kontrolümüz var bakalım hayırlısı