babykiss Kimyasal gebelik geçirdim ve 1 ay sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim test yaprak kanda 5 haftalık dedi tekrar kimyasal gebelik olur diye korkuyorum bu durumu yaşayan var mıı
gerigeldik babykiss arkadaşımda kimyasalın üstüne hemen o ay hamile kalmıştı, 1,5 ay sonra doğum yapacak 😊 kan değeriniz kaç çıktı acaba
melisaemirhan babykiss bende aynı şekilde kimyasal gebelik geçirdikten sonra hamile kaldım ve Allaha şükür gayet sağlıklı bir gebelik geçiriyorum kendinin moralini bozma ve kendini çok yormamaya çalış 😊
babykiss Teşekkür ederim korkudan tekrar kan vermedim kadın doğuma gideceğim yarın tahminime göre 5 hafta 6 gün olcak kese gözükür inşallah