Esratopal senin beyninin gelişmesi için yarısını ana rahminde bırakmışsın ya zor olmalı. burdaki insanlarla dalga geçebileceğini düşünmekde ne biliyim ayrı bi kafa trollmüsün hadi doğruyu söyle 😁 değilsen gerçekten aptal falan olmalısın 🤭 çocuk düşürmek için buralarda sürünme sürtük olursun burda herkez faydalı bilgiler verip alıyor senin burda işin yok yavrum hadi başka uygulamalara falan git sen