Sevdetkc sade nescafe al ve bol bol iç baş ağrın olmaz kayısı suyu şekersiz hoşafı içebilirsin kolay gaz çıkarırsın şekerli şeyler tüketme baş ağrısı yapabilir. Hastanede yatar pozisyonda değil de daha oturur ğibi uyursan baş ağrın olmaz ve dikişlerin acımaz vol bol yürü bol bol su iç ve en önemlisi bol bol ten tene temas sütün hızlı gelir şimdiden çok geçmiş olsun 🙏🥰