39+2yim bugün adet sancısı gibi sancılarım vardı hala var. Kontorele gittim açılma var ama çok fazla değil ayrıca sancıda çıkmamış nstde de. Maalesef devlet hast. Kanama veya su gelmeden müdahale etmiyor adam akıllı. İlk doğumumda suyum gelmişti. Acaba ne zaman suyum gelecek kaygısından uyuyamıyorum birde bebek 3.700müş