Biz kavuştuk çok şükür 38+3 te sezaryen ile, başta iyiydi ben biraz panik yapıp canım acıyor eminim deyince bayiltmislar azıcık 😂😂 bı doğduktan sonra göz ucu ile bide odaya gelince net gördüm ama olsun sağlıkla kavuştuk şükür hanımlar, darısı başınıza sağlıkla inşallah ❤️🤲🏻😍🧿