busrayalcindincer Merhaba sevgili anneler 16 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim şimdilik bebeklerimin cinsiyeti belli olmadı daha doğrusu memleketimdeki doktorum sağ taraftakine galiba erkek dedi sol taraftaki bebeğim bacaklarını açmadı. Evime döndüğümde kendi doktoruma gittim o da sol taraftaki bebeğime %95 kız dedi ve yine diğeri bacaklarını kapattı 😥 size şunu sormak istiyorum bebekler acaba yer değiştirir mi yoksa sağdaki bebek hep sağda soldaki hep solda mı kalır ? İlk gebeliğim o sebeple pek bir fikrim yok doktoruma da sormayı unuttum 😁
wilma01 M busrayalcindincer canım ben de çift yumurta ikizlerine hamileyim baştan beri yan yanaydılar.soldaki kız sağdaki oğlan.doktora sormuştum yer değiştirirler mi diye hayır böyle devam eder demişti.hala yan yanalar.yerleri de aynı 😊
busrayalcindincer Ayseymen Anladım bende pek anlamadım ama benim baştan beri yanyanaydı. Tek plasentada mı sizin bebekleriniz?
Ayseymen busrayalcindincer benim minnosum bir tane canim ama esimin yengesinin ikizdi yukaridaki asagi geliyirdi asagidaki yukari yani yer degistiriyor.
tugba_kck_1987 Benim bebeler ikiz ayrı yumurta ikizi ilk 14.cu haftaya kadar kız üstte erkek attaydı. 16.ci haftada kontrole gittiğimde oğlan sağda kız sola geçmişti. Şuan 27.ci haftadayız bugün kontrolüm vardı hala aynı pozisyondalar ama doktor şunu söyledi yer değiştirebilirler bu normal
busrayalcindincer tugba_kck_1987 Anladım sanırım benimkilerde artık sabitlenir 😊 teşekkür ederim cevabınız için 😊
Mia88 busrayalcindincer bende 25teyim en basından beri sağda kız solda erkek arkadaşların dediği gibi yukarı asagı değişti bu zamana kadar sadece