İkinci hamileliğim ilki de erkekti bu da erkek ilkine Kerem Ali koymak istiyordum eşim Alparslan koydu şimdi ise ikincisine babasının adını koymak istiyor Mehmet ismi bende Kerem Ali koymak istiyorum Mehmet de koyucaksak eğer Mehmet Akif olabilir diye düşünüyorum sizce hangisi daha güzel Kerem Ali koymazsam da içimde kalıcak 😭