Dmlirmak Kızlar 30 haftalık hamileyim bugün saat 5-6 gibi uyuyordum. Uyandığımda iç çamaşırım ıslaktı çiş mi bu diye düşündüm koku yok renk yok çiş olsa hissederdim heralde. Suyum sızmış olabilir mi başına gelen varmı? ( SANCIM YOK)
Herseydenbiktim Dmlirmak Bi bilgim yok maalesef, üstte kalsin 👆🏻 İçine sinmezse bi acile git istersen
cansuuusuu Dmlirmak eğer çok ıslaklık olmuşsa bir acile git canım istersen suyun sızmış olabilir Allah korusun ne olur ne olmaz için rahatlar en azından
minikmmucizem Dmlirmak muhtemelen idrar yada akıntı su gelmesi çok farklı oluyor suyun gelse hissedersin istemsizce geliyor çünki bide geldimi öyle az gelmez
Bnenebiy53 Dmlirmak bendede oldu bu yatarken değil ama uzanıyordum kalkınca dizime kadar su indi 25 haftada doktora gittim alttan parmaklarıyla açıklık varmı diye baktı nstye bağladı hiç bi sıkıntı yok dedi bazen bu şekilde akıntılar olabiliyormuş onu söyledi bana sadece dahada öyle bişey olmadı
Herseydenbiktim Dmlirmak Haftan küçük alttan muane yapmazlar bence balım belki ultrasondan bakarlar suyuna ama bilmiyorum haberdar et bizi de 🥺💖
Fesev Dmlirmak 12. Haftaya kadar alttan hep muayene oldum. 24. Ve 28. Haftalarımda da alttan doktorum bakmıştı vajinada baskı ve akıntılarım için. Yani açıklık öyle olmuyor canım merak etme için rahat olsun.
Dmlirmak minikmmucizem işte bilmiyorum ki pek çiş gelse de belki bastırdığı için çocuk hissederdim diye düşündüm korku sardı bir an yarın ilk işim hastaneye gitmek olucak 🥺🙏
handan3958 minikmmucizem ama bazen sızıntı şeklinde de gelebiliyor bence şu an az olduğu için takip etsin bir daha gelirse direk gitsin belli olmaz belkide idrar kaçırmıştır istemsizce
Kubraa77 Ben de aynısını yaşadım . Kokusuz şefaf iç çamaşırlımdan kıyafetime kadar geçiyordu her zaman korkulacak bir şey değil bana fitil verdi sızıntı vs yok şükür ama yine de bi göster istersen
Dmlirmak gizemgul_1 görümcem bana öyle demişti özele gidiyor bide o doktoru öyle demiş bana da öyle dedi diye bende öyle biliyorum
gizemgul_1 Dmlirmak Zaten alttan bakmaz test yaparlar ama ben küçük haftalarda da alttan muayene oldum sorun yaşamadım tabi siz bilirsiniz