Herseydenbiktim Burnosunn_annesi Ay teşekkür ederim hayatım batikonlasam da kurusun mu yoksa sadece kuru bi sekilde mi? Paşa napsin emzirdim uyuttum evi silecem simdi, siz napiyorsunuz nasilsiniizz🐣
Burnosunn_annesi Herseydenbiktim bebeğim ikisinde de aslında doktorun hiçbir şey kullanma demişti ama ikincisinde dikişlerimde açılma olunca zorlandım batikonla devam ettim ama senin için herhangi bir sıkıntı yoksa sadecee kuru tutabilirsin
birkimse0_ Kızlar banada doktorlar doğumdan 10-15 gün sonra doktora kontrole git demişlerdi ama kanama devam ederken nasıl gideyim? Siz kanama varken gitmiş miydiniz? Benim 16 gün oldu ama kesi atılan dikişlerim hâlâ duruyor ve bazen canımı acıtıyor.
Herseydenbiktim birkimse0_ Yeni gördüm kusura bakma canım benim gitmedim bana da kimse git demedi kananam devam ediyor ama rengi falan değişik kesi dikislerim de hala duruyor ama sanırım bu gidişle düşecek gibi
birkimse0_ Herseydenbiktim evet benimkinin rengide değişik geliyor bana. İnşAllah bir an önce dikişler düşerde iyileşir