Kızlar aferdersiniz ama benim belim çok ağrıdı bi anda yürüyemiyecek gibi oldum hareket bile edemedim neyse tuvalete gittim büyük abdestimi yaptiğım yer şişmiş bağsur gibi olmuş tuvaletimi silerkende kan geldiğini gördüm çokta değil azda değil şimdide kan gitti ama akıntım var yoğun bi şekilde belim ve böbreklerimin olduğu yerler ağrıyo 33 haftalıkta hamileyim hastaneye gitmelimiyim ? uzun oldu ama yardım ediin😢