Bağırsak ağrısı mı anlayamadım regli ağrısı gibi bi ağrı yaşıyorum 10 15 dakikadır da geçmedi biraz önce hareketlerini de hissettim yalancı kasılmalar mı acaba onu da anlamıyorum tuvalete çıkamadım ondan mı acaba bağırsak mı regli ağrısı gibi karın ağrısı mı ayırt edemiyorum bunun dışında bi sıkıntım kasık dışında karın bölgesinde falan da ağrı yok bunları yaşayan varmı bu haftalarda