burcuznp Bir buçuk yıl önce çıkan 2.4 amh seviyem Şimdi 0.91 çıktı bu düşüş biraz fazla değil mi sizce yani int.den de bakıyorum yılda 0.2 0.4 anca düşer yazmışlar arkadaşlar
ghostty burcuznp bana da yüksek geldi. Benim 2 yılda 0.2 düşmüştü. Aynı yerde mi baktırdınız. Farklılıklar oluyor çünkü, bazı yerlerde çok yüksek çıkabiliyor değerler.
sidibal burcuznp aynı hastanede test yaptırın bence. Hastaneden hastaneye hatta kanın bekleme süresine göre bile değişiyor
ValideSultan burcuznp kaç yaşındasın bana 34 te muhteşem genç kızdan iyi rezervin bar demişti 37 de menepoz başlangıcı bar dediler amh öyle bir düştü ki inanamadım bir çok doktora gittim hepsi aynısını söyledi
burcuznp ghostty farklı yerde baktırdım biri eğitim araştırma idi diğeri devlet hastanesi idi mesela nasıl bı farklılık olur ki
ghostty burcuznp mesela ben bir kere özel bir yerde yaptırdım. Doktorum oranın labında değerler hep yüksek çıkıyor demişti. Arka planda neyden kaynaklı olduğunu bilmiyorum. Ama aklıma böyle bir şey olacağı geldi.
emine717_ burcuznp canım hastanalerin labaratuvarlari birbirini tutmuyor onun için değişik düşük çıkmış olabilir ilk testi verdiğin yerde tekrarla istersen testi
Mucizeicimizde Ben aynı yerde baktırmıştım 3 ten 1.75e sonra 1.50 ye düştü bir yılda Ağladım doktorlara gittim stresten olabiliyor dediler
burcuznp Dün birisi de söyledi referans degerr aralıkları farklı çıkıyormuş Ama bu kadar büyük düşüş beni biraz korkuttu
burcuznp Ben de şuan 34 yaşındayım E peki gerçekten o kadar düşmüş mu sizin de? herhangi başka rahatsızlığıniz var miydi
28kbr Bende dış laboratuvara giden bir özel hastanede baktırdım 5 çıktı bugün kendi doktoruma gittim pcos yok dedi bazı hastanelerde değerler değişebiliyor dedi sanırım kan taşındığında falan farklılıklar olabiliyor