Kubra09 ben de aydın Nazilli’ye gidiyorum ama ben de kafama göre bir doktor bulamadım maalesef devlete hiç gitmedim Kıvanç beye gitmek istedim ama randevu 10 gün öncesinden aramama rağmen alamadım doluymuş Fatih depboyluya iyi diyorlar ben ilk ona gittim ilk haftalar altyan muayene ettiği için kızıp gitmedim Ercan ciğerlere gittim ne olda azarlayıp tersliyor özel hastane gibi değil devlettedirler bile öyle yapmıyordur Mehmet beye gittim o da soru sormazsan kendisi anlatmıyor falan bilmiyorum 🤷🏻♀️