Annekuzusu123 Kikiriki benim pazartesi kuzum inşallah bekler ya 38+0 oldum idrar yolu enfeksiyonu hala var maalesef ki o yönden korkuyorum yarın anesteziye randevum var pazartesi sabah 8 de alacak
Annekuzusu123 Kikiriki işte Allah’ın izniyle pazartesiyi beklesin kuzum enfeksiyon yine çıktı ağrı yapıyor haliyle zaten bide ağırlaştım iyice de