gkc990_ konumundan dolayı görsel yükleyemem ama böyle kızarık, kaşıntı yok hafif batma şeklinde acı var doğumdan önce oldu kendi kendine geçti 1 ay sonra gene oldu mantar mımacaba dedim travazol sürdüm hala da sürüyorum sabah bir şey yoktu demin baktım yine kızarmış