nnur20 ben bütün belirtileri daha betam bile yükselmemişken yaşamıştım 😅
Ovulasyon testiyle takip ettim 2 aylık evliyken şimdi 6+1 günlük hamileyim.. Sivilce, sık idrara çıkma, mide bulantısı, duygu değişimi, göğüs hassasiyeti, ishal, kabızlık, yerlesme kanaması.. Yani bu tez çürümüş durumda. Pcos olan hamilelik belirtisi yaşamaz diye bir durum söz konusu değil. Her hamile bu ilk belirtileri yaşayacak diye bir durum da söz konusu değil. Unutmayın her gebelik kişiye özel ve biriciktir.