Sementa63 3 farklı doktor Cinsiyeti erkek dedi 20 haftalığım detaylıya daha girmedim değişme ihtimali olabilir mi sizce? Ufaktan birşeyler almak istiyorum.
QueenBahar_ Sementa63 3 doktor aynı demişse degismez 20 haftalıksin haftan büyük değişme ihtimali çook düşük Sağlıkla gelsin bebeisiniz 💙
QueenBahar_ Sementa63 ben 18 haftada öğrendim erkek bebek olduğunu 24 haftalık olucam Geçen hafta gittim yine erkek dedi Dr
Sementa63 QueenBahar_ Anladım canım teşekkür ederim inşallah değişmez kızım var bide erkek olsa rabbim sağlıklısını versin
zehracapar elinaz1 Allahım banada öyle nasip etsin inşallah belirleriniz meydi hep kız mıydı yoksa erkek mi
nenelerin elinaz1 benimde 12 haftada erkek dediler 2 oğlum var önce sağlıklı olsun tabi ki ama keşke bana da kız deseler bi de kızım olsa🤗
elinaz1 zehracapar biz kız istiyorduk ama içime erkek doğuyordu . Ve ben hep ekşi yiyorum tatlı ile aram yok 🙂 inşallah gönlümüze göre sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatlarımız olur💗
Busraaaakkk elinaz1 Ben başından beri erkek hissettim, normalde aşır tatlıya düşkün biriyim tatlıdan soğudum, sürekli ekşi yedim doktor 14 haftalıkken erkek dedi 12de de erkek demişti. Erkek bebek ekşi yediriyor bence 😁