Aleynaaaag Kızlar selam 8 eylülde beta sonucum 112 çıktı 12 Eylül de <1000 çıktı ve bugün yaptığımda ise yeniden <1000 çıktı acaba bu değeri sağlık ocağında yaptığım için gerçek sayıyı vermiyor olabilir mi ? Ne yapmam gerekiyor
cyj Aleynaaaag enabızda tahliline tıklafığın zaman PDF kısmı var. Oraya tıklarsan tam küsüratlı sonucu görebilirsin
0Berfin0 Aleynaaaag beta sonuçlarının fotoğrafını bi atabilirmisin canım ben anlayamadım nası öyle olmuş
[silindi] Aleynaaaag büyük 1000 diyor. Artmış işte. Net sayı yazmıyor sadece. 112 den 1000 üstüne çıkmış
Busranur_mnts Aleynaaaag canıö bazı laboratuvarlar belli seviyeye kafar ölçüyor > büyük demrk 1000den büyük olduğu için ölçülmemiş değerin artmıştır baya
cyj Aleynaaaag allah allahh yok benim basıma gelmedi de gelen bir arkadaşım vardı ordan hatırlıyorum. Ama bence merak etmeyin 1000’den büyük çıkmış sonucunuz. Benim bildiğim bazı laboratuvarlar atıyorum 1000’in üzerindeki küsüratlı sonuçlar ölçmediği için bu şekilde yazıyorlar
Aleynaaaag 0Berfin0  Dediğim gibi birisi 12 Eylül birisi de 23 eylüle ait bakar mısınız
0Berfin0 Aleynaaaag verdiğiniz yerle alakalı galiba net yazmamış >1000.0 ında üstünde çıkmış değeriniz
bingaling562 Aleynaaaag siz <1000 diyorsunuz ama >1000 çıkmış :) yani değeriniz 1000 den fazla 3 bin de olabilir 5 binde. Kanı verdiğiniz yere bağlı olarak belli bir değerden sonrasını okumuyor laboratuvar. Eğer aile hekimliğinde verdiyseniz bir hastaneye gidin bence. Benim de >10.000 görünüyor mesela
Aleynaaaag hulyakrts bu formun oluşturduktan sonra devlet hastanesine gittim ve sonucum 10000 görünüyor 🥹
Aleynaaaag [silindi] bu formun oluşturduktan sonra devlet hastanesine gittim ve sonucum 10000 görünüyor 🥹
Aleynaaaag 0Berfin0 bu formun oluşturduktan sonra devlet hastanesine gittim ve sonucum 10000 görünüyor 🥹
Aleynaaaag Busranur_mnts bu formun oluşturduktan sonra devlet hastanesine gittim ve sonucum 10000 görünüyor 🥹