Senabozdemir Kızlar Pazar günü normal doğum yaptım 2 gündür karnımın alt kısmında aralıkla giren bır ağrı var çok sıddetlı sekılde gırıyor bu 3. Doğumum diğerlerınde böyle bır şey yaşamamıştım yaşayan ya da bılen var normal mı neyden kaynaklı oluyor bu agrılar
0506asaf Senabozdemir bende bir hafta önce doğum yaptım 2. Gebeligim aynı şekilde benimde sancım oldu sanki yeniden dogum sancisi cekiyorum ilk gebeligimde olmamıştı kuzenim 2. 3. Dogumlarda oluyor dedi normalmiş 4. Gün gibi azalarak geçti benimki sıcak tut kendini ayaklarını özellikle
Senabozdemir deletedmom43191 dıgerlerınde yaşamayınca ıste ınsan tedırgın oluyor malesef teşekkür ederım
Senabozdemir 0506asaf ayy ınsallah ya dıkkatte edıyorum gıyımıme aslında bakalım dedıgınız gıbı azalır ınsallah