Assda 32 haftalık hamileyim bebeğimin sürekli hıçkırığını hissediyorum normal mi sizce aynı durumu yaşayan varmı?
Meralim09 Assda Bende 32 haftaligim bi yerde kucuk kucuk pit pit atiyor gibi 5 dk falan oluyor hickirigi bende once ne oldugunu bilmiyordum hickirikmis 😊
Polo RdvnMlkn hıçkırık tam olarak bizim hıçkırımıza benzio. İçinde aynı nokta aynı seviye ve hız ve süre ile senkonizeli oluor 😀 Ama tekme sürekli yer deiştirir ve aynı aralıkla olmaz.
Kbr25 @Assda aynısı bende de oluyo doktor diyaframının geliştiğini korkulacak bişey olmadığını söyledi☺️
tudem Assda ben 35deyim neredeyse 30dan beri oluyor hıçkırık. Solunumunu geliştirip dış dünya için alıştırma yapıyor bebişler. Benim de günde birden fazla kez yaklaşık 5-10 dk sürüyor, normal yani🙂
Gulay01 Bende de cok oluyor dikkat ettim bide ani hareket yada ses yaparsam hemen hıckırık tutuyor acaba uykudan zıpladgndan oluyo sanırım bende 34 deim