Merhaba kızlar öncelikle hepinize çok geçmiş olsun .
Dönüş yapabilirseniz çok sevinirim.
Sezeryan sonrası 15 cm kanama alanı olduğu tekrar ameliyata alacaklarını söylediler ama sonrasında vücut kendi kendine toparlıyor dediler .7 cm ye kadar düştü , doktor bana rahim ve mesanem arasında olduğunu söyledi sürekli kontrole gidiyorum . Sezeryanın 23.gunundeyim ve hala idrarımı yaparken canım vok yanıyor . Yanma filan değil enfeksiyon kaynaklı değil .O sezeryandan çıktıktan sonra ilk idrarda canınız yanar ya aynı öyle .
Hematom baskı yaptığı için diye düşünüyorum ama hiç acısının azalmması beni çok endişelendiriyor.Aynı durum sizde de var mı ?
Birde hematom neden oluşurmuş sizin doktorlarınız ne dedi ?
Benimki kendinimi zorladın , yada ameliyat sonrası seni yatağa sert mi koydular ?
Ondan olmuştur dedi .