Bana da doktorum 37de baslamami söyledi. Bir yag söyledi eczaneden aldım direk perine masaji icin yag ayni yag ile memelere de masaj yapmami istedi. Ama araştırdigim kadarıyla Hindistan cevizi yagi ya da Zeytinyağıyla falan da yapılabiliyor. Ben biraz Çatı muayenesinde kastım sanirim kendimi o yüzden canim cok acıdı o yüzden özellikle masaja önem ver dedi eğer böyle olursa doğumda yırtılman cok olur dedi. Açıkçası normal doğum cok istiyordum ama Çatı muayenesinden sonra korkmaya basladim