Selam arkdaşlar bugün yaşadığım olayı size anlatmak istiyorum normalde özelde bir hastanede takipteyim ama riski gebelik(erken doğum ihtimali oğlum28 haftalık doğmuştu)olduğu için devlete de kayıt yaptırmak istedim geçen hafta kadın doğum doktorum benim perinatolojiye yönlendirdi bugün gittim doktor beynindeki sıvının sınırda 8 lerde olduğunu 2li 3lü tarama testi yaptırıp yaptırmadığımı yaptırmadım dedim o anda tam anlayadım ama down sendromlu ihtimalini söyledi isterse karnımdan sıvı alabileceklerini söyledi istemediğmi söyleyip imza atıp çıktım şuan 28 haftayım 21 ve 26 haftada olmak üzere 2 defa ayrıntıya girdim(rahimde 2 tarafta çentik dolayı)böyle birşey denmemişti ağlayarak çıktım hastaneden özele kendi doktoruma gittim herşeyin yolunda olduğunu 12 lere çıkarsa sorun olabileceğini söyledi devletteki perinatolojiye beni 2 hafta sonra tekrar çağırdı gitsem mi bilmiyorum bu durumla karşılaşan var mı