maryyyt benim de 30 eylülde muayene az kaldı içimi ferah tutmaya çalısıyorum🥺 bir de minik minik kıpırtılar hissetmeye başlamıştım sanki 2,3 gündür onları da hissedemiyorum bugün iyice korktum. Keşke anlayabilsek ya iyice hareket hissetsek,inşallah iyilerdir🥺 ama ben hep içimi meme ucunda hassasiyetiyle rahatlattım haftalardır, o varsa iyidir demekki diye düşünüyordum🥹