Mrv_mom Haftamda yaptırmayı düşünüyorum arkadaşlar, yeditepede yaptıranlar tecrübelerini paylaşabilir mi?
Bze41 Mrv_mom Ben 27 ekimde yaptırdım yeditepe üniversitesi hastanesinde 6 Ekimde sonuçların çıkacağını söylediler Sizde yaptırdınız mı?
Bze41 Mrv_mom Evet sonucum 6 ekimde çıktı genetik hastalığı çıkmadı çok şükür ben memnun kaldım öneririm ama artık cinsiyet söylemiyorlarmış bilginiz olsun
Mrv_mom 2-3 hafta oluyordur aradım bana o şekilde söylediler, birde onlar 10.haftadan itibaren dedi ama doktorum 12den önce önermedi
Alina1111 Mrv_mom bende 30 ekimde verdim Yeditepe’de Sizinkine 2 hafta oluyor nerdeyse hala çıkmadı mı? Hep 10 günde falan çıkıyor diye duymuştum
Mrv_mom Alina1111 evet ama malesef çıkmadı birde her firma söylüyor ama burası cinsiyeti yasaklamış🤷🏼♀️
Mrv_mom Alina1111 yok aslında benim 8iş gününde çıkmış ama mailimi anlamamışlar beni arayıp ulaşamamışlar oyüzden sarktı 10uncu güne
bebitoommmm Mrv_mom cinsiyet söylemediler değil mi hepimiz aynı yere yaptirmisiz bana da söylemediler