Kızlar bebişim ekim sonu gibi doğacak Allahın izniyle. Ama örtü olarak ne kullanacağımı bilmiyorum. Annem yün yorgan yapıcam üşür diyor evimiz biraz zor ısınıyor ama boğulma riskinden korkuyorum. Tulum yeterli olur mu yada battaniye ? Kafam çok karıştı hala karar veremedim bebek doğacak neredeyse ve ona göre temin edicem ne gerekiyorsa