Kızlar bugün kontrolüm vardı 38+2 deyim. Nst de düzensiz sancılarım çıktı bebek de biraz iri olduğu için çok da uzun süre beklemek istemeyen doktorum faydası olur diye rahime masaj ve aynı zamanda çatı muayenesi yaptı sizce bu akşam sancılarım tetiklenir mi doğum başlar mı