curlyanne bebiş kendi gelmek istemeyince doktorum doğumu Pazartesi gününe planladı, 38+4 de gelecek umarım ama beni korku ve heyecan bastı nasıl geçecek 5 gün hiç bilmiyorum
nilsumm curlyanne Bizimde son 15 gün ama haftayada olabilir doğum daha kesin değil bende çok çok heyecanlıyım 🥹
Papatyaaam1 curlyanne ya bılmedıgım ıcın soruyorum 38 de alıyor ya sezeryan mı olucaksınkz yoksa normal mi normal olunca 40 a kadar bekletöıyormu eğer bır rısk yoksa
bartulies curlyanne kız doktorum bana 41 e kadar bekleyebiliriz demişti seninkinin acelesi neymiş 40+3 te geldi benimki 😂
curlyanne Papatyaaam1 normal olacak bir sorun olmazsa, ben insülin kullandığım için 39-40 olmadan doğum istiyor doktorum kendiliğinden gelmezse Pazartesi günü kesin suni sancıyla başlatacak doğumu
Nsrin Papatyaaam1 normal doğumda evet bekletiyorlar ben 39+6 yım.cumaya kadar gelmezse benim doktorum da pazartesi için suni sancı ile başlatacaguni söyledi 40+5 olmuş olacağım p.tesi
Nsrin curlyanne vajinal doğum istediğim için hep bekledik fakat bebegimin gelesi yok 😁 bende 39+6 oldum..cuma günü nst için çağırdı tekrar Eğer cuma gününe kadar sancım çıkmazsa pazartesi bana da yatış verdi suni sancı ile normal dogurtacam dedi
curlyanne bartulies benim gebelik diyabetim var insülin kullanıyorum 39 dan sonra beklemek riskliymiş maalesef