Gebekadnn34 Lokosit esteraz pozitif Hemoglıbin +++ +++ Dansite 1032 Keton + Eritrosit 52 Lokosit 25 Doktoruma cuma gidşcem sonuçlar çokmu yüksek ?
Gebekadnn34 oglussannesiiii gittim acile sonuçlar böyle çıktı ama gösteremedim hastanede bekleyemedim daha fazla
oglussannesiiii Gebekadnn34 canım sancın çoksa git erken doğumu tetikler en azından çoğalmadan durdursunlar sancılarını
Gebekadnn34 oglussannesiiii evet önceden de doktor erken doğumu tetikleyebilir dedi ama ilaç kullandın fayda etmedi