Bestmommmm 39+2 11 kg aldım. Son aylarda iştah açılır derler bense zorla yemek yer oldum sırf yemiş olmak için 😒
AlyAysEymen Yineyenidennn karbonhidrat almıyorum ekmek tatlı hamur işi yemiyorum abur cubur yemiyorum 3 ana 3 ara öğün yapıyorum benim gebelik şekerim çıktı o yüzden diyet yapıyorum tam kilo almaya başlayınca mecburi diyete girdim kilo alımım durdu