Kızlar 12 haftalık hamileyim. Hamile olduğumu öğrendiğim ilk günden bu yana ağız tadım berbat. Midemin bulanmasına razıyım. 3 ay oldu geçer dedim geçmedi. Ağzımda hep ekşi acı metal gibi bi tat var ve hayat kalitemi o kadar etkiliyor ki… Bu yüzden 4 5 defa dişlerimi fırçalıyorum, naneli sakız çiğniyorum ne yapsamda geçmiyor. Gerçekten oturup ağlayacağım artık. Ne yemeklerden tat alıyorum ne içtiğim sudan. Su içsem bile ağız tadım bozuluyor. Sinir krizi geçircem nerdeyse. Birde gece uyurken ağzım çok kuruyor. Önceden hiç böyle bir durum yoktu ağzımdan uyurken su geliyor yan yatınca. Lütfen bana yardım edin kurtulmak istiyorum bu durumdan. Gece ağzımın kuruduğu için uyanıyorum. Berbat hissediyorum gerçekten