sedaygrr Bu hastaneden doğum yapmış veya yapacak olanınız var mı nasıl bir hastane bilgisi olanlar lütfen yazabilir miii
sedaygrr Sedefkrglmzz ben tayfun fümeye gidiyorum doktor iyi fakat bebeği ekranda göremiyorum sadece kendi görüyor kalp atılını biz duymadık kendi kalp atışı iyi dedi ve ultrason kağıdı vermiyor sizinde öylemi acaba
sedaygrr Sedefkrglmzz merhaba hala murat inelemi gidiyorsunuz acaba bende ona gidiyorum da doğumu oradamı yapacaksınız
dilaratekdemir Silivri’de özel bi kliniğe gidiyorum ama bazen devlet hastanesinede gidiyorum meslin hoca var çok iyi bi doktor
Sedefkrglmzz sedaygrr maalesef öyle ben kafamı kaldırınca ekranı çeviriyor görüyorum yani doktorlar iyi ve ilgili sadece vakitleri az hasta çok rica ederseniz kâğıt verir ekranı da çeviriyorlar Ayşegül hanım veya Murat beyi öneririm devlete devam edecekseniz
asnanne Sedefkrglmzz merhaba sağlıkla kavuşun ilk gebeliğimde murat inele gidiyodum aonra hastanede doğum yaptırmıyoşar falan dediler arkadşıma da sancın olunca direk çamsakıraya gidin demişler diye devam etmedüm anadoluda yapmıştım şuan tayfun beye gidiyorjö daha çok erken tabi ama nasıl doğum yaptınızmı hiç silivri devlette
Ozlemdeger Ben Meslin hocaya gidiyorum çokta iyi bir doktor gönül rahatlığıyla tavsiye ederim, ekranı filan da çevirmiyor gayet bakiyorum
Sedefkrglmzz asnanne benim bebeğimde biraz gerilik vardı şehir hastanesine gitmemi önerdi dün çam sakurada doğum yaptım