busemmm_ canım benim de o haftalar baskı hissi vardı hatta dedim bebek dışarı çıkacak sanıyordum zonk diye vuruyordu sanki bacaklarımı sıkıyordum doktorum yastık koymamı söyledi ayaklarımı yükseltmemi bide biseyler yiyip sol tarafıma uzanıyordum , yön değiştirince baskı geçiyordu 26 ya kadar bende oldu sonra zaten bebek yavaş yavaş yukarı çıkıyor bende serklajlıyım 35 haftalığım suan geçiyor korkma o haftalar biraz daha aşağıda gezdikleri için korkutuyorlar ama oldukça uzan öyle durumda 💖💖