eylus
Nimoss merhabalar benimde daha hamile olmadan doktor emar falan çekti dedi kalp şeklinde çizerek de gösterdi dedi hamile kalmaya engel olmaz fakat hamileliğini öğrendiğinde gideceğin takipli olacağın doktora bildir takipde tutulması gerek, ilk düşük tehlikesi oluyor düşük tehlikesini atlatinca ileriki aylarda bu sefer erken doğum tehliken başlıyor demişti.
Bir zaman sonra ben kızıma hamile kaldım doktordan memnunum yine aynı doktora takipliydim başta herşey iyiydi 20-21 haftada kanamam oldu düşük tehlikesi atlattım progestan kullandim sonra erken doğum oldu ama yine 36 ya kadar gelebilmiştim şükür tam 36 ya yeni girmiştim doğum ettim yani doktorun dediklerini aynı yaşadım şuan kızım iki yaşında
Biraz uzun oldu k.b Şubat’ta bir kürtajım oldu hamileliğimde bebeğin gelisimi durmuştu kalbi atmiyordu öyle kürtaj oldum.
Şuan yine hamileyim kendi doktoruma randevu bulamadım başka doktora gittiğimde 5+3 dü o da aynı şeyleri söyledi rahminde şekil bozukluğu var düşük ve erken doğum tehliken var dikkat etmelisin dedj bende evet dedim ilk çocuğun ne zaman doğdu dedi bende 36 ya kadar gelebildik şükür dedim evet ama işte o da erken doğmuş dedi bunda da o tehlike var ileride yatış yapman gereken durum olursa araştırma takipli olmadığında almıyor dedi araştırmaya takipli ol dedi
Bakalım cuma günü kalp atışını duymaya gidicem bunu da sağlıklı alırım inşallah 🙏
Yani cnm kısacası bu tür rahim şekil bozukluklarında bu tür durumlarda varmış ama iyi durumlarda varmış mesela ilk ogrendimde doktor bana şunu da demişti ha böyle diyorum diye bu şekilde olacak değil bu durumunu bilmeden sağlıklı gebelik süreci geçirip zamanında doğum yapanlarda var demişti ama işte dikkatli olmak lazım 😊