gizemkzlkya Merhaba 💐 Öncelikle herkese sevgiler 🥰 Çin takvimi ve Rus takvimine göre cinsiyet tutan var mıdır acaba ? Bir de tabi ramzi ve nub teorileri de var. Bunlara göre doğru çıkan ya da yanılan oldu mu ? Sadece merak ediyorum 🙃
Gzde_defne gizemkzlkya bende çin rus tutmadı hep erkek çıktı.ama kızım olacak o yüzden inanmıyorum bunlara 😀
kubos_ gizemkzlkya benim çin takviminde erkek çıkıyordu doğruymuşş diğer hurafelerde çıkan sonuçla da tuttu benimki makas bıçak tuz falan şeylerinde de erkek çıkmıştı 😂😂
gizemkzlkya mlkunal sanırım genelde 6 8 haftalıkken kese pozisyonuna göre bakılıyor bende tam bilmiyorum 🙂
gizemkzlkya kubos_ yaaaa öyle mi :) sağlıkla alın kucağınıza 🙏🏻💐 benimde Çin ve Rus takvimine göre kız çıkıyor ama nasip 🙏🏻 siz kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyeti ?
gizemkzlkya bartulies bir yandan inanasım gelmiyor ama bir yandan da çok kişide tutuyor çok farklı bir durum gerçekten 😀 rabbim sağlıkla herkesin yavrusunu kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻
yarenkarakus gizemkzlkya ilk kızımda ikisi de kız gösteriyordu kız oldu . İkinci bebeğime hamileyim yine kız gosterıyorlardı yine doğru çıktı 😍