ppmerlina Kızlar merhaba bebek bezi olarak baby turco düşünüyorum yumuşacık gözüküyor yani orkid gibi naylonumsu değil gibi düşünüyorum. Aranızda alıp da memnun kalan/kalmayan var mı?
Hepimizinsorunlarivar13_ ppmerlina ben memnundum kızıma 3 sene boyunca onu kullandım bir ara bulamadım büyük bedenini diye sleepy almıştım onu hiç beğenmedim incecikti ikinciye de baby turco düşünüyorum
visnelicheescake ppmerlina Ben kızımda belli bir süre kullandım memnun kaldım daha sonra sızdırma yaptı bebem naturale geçtim baby turco mu bebem natural mi dersen bebem natural derim hem kalıp olarak daha geniş hem de daha yumuşak turco belli numaradan sonra çok uzun ve kalıbı küçülüyor .
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI ppmerlina molfix kullandım baya uzun süre sonra o da sızdırma yapmaya başladı bende elimin altında bimin bezi vardı onunla devam ettim
ppmerlina Hepimizinsorunlarivar13_ visnelicheescake HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Karanfill Herseydenbiktim Burnosunn_annesi eslem2121 Dadas ShutUp deletedmom43191 Mucizemyoldaaa_ kurkmantosuzmadonna [silindi] Teşekkür ederim kızlar değerli yorumlarınız için 🙏🏼❤️
Papatyaaam1 ppmerlina diger eksıklerını tamamladınmı knka bende ıslak mendille bez düşünüyorum ne alsam dıye
ShutUp ppmerlina ilk aylar kullanıyordum ama hem pişik hem de sızdırma sorunu vardı o yüzden şimdi molfix kullanıyoruz balım. Bu arada 1 paket almanı öneririm pişik olursa başka bir markaya geçersin. Islak mendil olarak yine molfix izotonik sulu harika 👌🏻
Mucizemyoldaaa_ ppmerlina ıslak mendili güzel ama bezini bilmiyorum🤷🏻♀️ molfix aldım ben başlangıç için bakalım 9 gün sonra Allah nasip ederse kullanmaya başlıycaz aşko 🤗